אשמח לשמוע את דעתכם:
האם קפלאניסט ממוצע,
שמח שטראמפ נבחר [כי זה נראה טוב לישראל]
או עצוב ? [כי הוא מושחת.. ימני ומשיחי, אהוב על הימין, הכיר בירושלים ובגולן...]
אז כנראה שהשמאל מחולק בזה.
ההגדרה שלהם למה טוב לישראל שונה משלך, הם היו שמחים דווקא שיהיה אמברגו כל עוד אנחנו לא מסיימים את המלחמה והולכים לעסקה (מופקרת). או שיהיה ממשל שלא יתן לנו לבנות ביו"ש.
נראה לי שהם גם יכולים לראות,
שהאירנים העדיפו את האריס,
ואוהבו של אויבי - אויבי.
ולכן אני מתפלא איך אפשר לרצות בזה ?
...הוא יפסיק את המלחמה שהממשלה השלומיאלית הזאת גוררת
כבר יותר משנה מבלי לממש אף יעד שהיא הציבה לעצמה.
כנראה שקפלניסטים אשמים בזה או הטייסים שקרעי אמר שילכו לעזאזל.
שלוש דרכים להפסקת המלחמה:
אנחנו נכנע.
חמאס יכנע.
הקפלניסטים יכנעו...
אם הקפלניסטים יכנעו, חמאס יאבד את שארית המוטיבציה שלו "להתנגד לקיבוש".
טראמפ מבין את האירוע המזרח תיכוני. עד חזרתו לבית הלבן הוא יקבל החלטה להקפיא את חשבונות הבנקים של הקפלניסטים, כולל אלה שכותבים מחו"ל. ראה הוזהרת.
… הרי הוא אמר שהוא יסיים מלחמות.
אם אחרי יותר משנה לא החזרנו חטופים, החמס חי ונושם, תושבי הגליל עדיין בבתי מלון וטילים נופלים בכל מקום אז כנראה הממשלה השלומיאלית תצטרך להפסיק את המלחמה בתנאים שטראמפ יכתיב. הוא לא כמו בידן יכפה בכל דרך הפסקת לחימה.
מתי לדעתך היה צריך לעצור את מלחמת העצמאות? באיזה תנאים היינו צריכים להיכנע למפלצת הערבית? ספר לנו, ונעביר את המלצותיך לתיוק בפח האשפה בלשכת רמטכל.
ההישגים שלנו במלחמה הזו ישפיעו לשנים ארוכות קדימה. מתקפת הביפרים, חיסולי נסראללה, הנייה וסינוואר. חורבן עזה וביתורה. החרמת מבצע טבח הגליל של חיזבאללה, על כל האמלח האדיר שהצטרף לידינו. מודיעין רחב היקף באופן קיצוני. תקיפות באיראן ובתימן. והיד עוד נטויה.
שינינו את ההיסטוריה. לא פחות.
החטופים לא הוחזרו כי בבית הלבן עדיין יושב נשיא שעובד בשביל קפלן.
קפלן עושה הכל כדי לטרפד את השבת החטופים הביתה, כדי לנגח את נתניהו. למרבה הבושה הם רשמו לעצמם לא מעט הצלחות בעניין זה.
טראמפ, שלא כמו ביידן הקפלניסט, יתנה הכנסת סחורות לעזה, מלבד מזון בסיסי ותרופות מצילות חיים, בהחזרת חטופים.
….לעזתי הממוצע . עם כל הרצון שלנו שהם יכנעו ויעשו חובבי ציון זה לא יקרה. זאת הקונספציה האמיתית.
אוהב העם וא"י יקר
אני מעריך אותך כבן אדם
אני לא מייחס לך כוונות זדון חלילה
אתה נראה לי אינטליגנט וחכם,
אני אפילו חושב שאולי אתה מתכוון לטובה.
אבל אני חושב שאתה טועה מאוד,
אתה מחרחר כאן ריב ומדון,
אתה מוכר תפוזים לאנשים שיש להם אלרגיה מפירות הדר,
אתה לא משכנע אף אחד,
אולי אתה מעסיק את עצמך,
אולי אתה מרגיש אתה נותן ביטוי לרגשותיך
אולי יש לך צורך ליחס,
אולי יש לך צורך להרגיש רלוונטי,
אבל כאן אתה גורם רק לכעס
וחבל.
וגם אני בוחר לא להגיב לך.
מעתה.
אני מאחל לך כל טוב נחת ובריאות,
ר' יוחנן בירדנא חזייה ריש לקיש ושוור לירדנא אבתריה אמר ליה חילך לאורייתא אמר ליה שופרך לנשי א"ל אי הדרת בך יהיבנא לך אחותי דשפירא מינאי קביל עליה בעי למיהדר לאתויי מאניה ולא מצי הדר אקרייה ואתנייה ושוייה גברא רבא יומא חד הוו מפלגי בי מדרשא אהסייף והסכין והפגיון והרומח ומגל יד ומגל קציר מאימתי מקבלין טומאה משעת גמר מלאכתן ומאימתי גמר מלאכתן רבי יוחנן אמר משיצרפם בכבשן ריש לקיש אמר משיצחצחן במים א"ל לסטאה בלסטיותיה ידע אמר ליה ומאי אהנת לי התם רבי קרו לי הכא רבי קרו לי אמר ליה אהנאי לך דאקרבינך תחת כנפי השכינה חלש דעתיה דרבי יוחנן חלש ריש לקיש אתאי אחתיה קא בכיא אמרה ליה עשה בשביל בני אמר לה (ירמיהו מט, יא) עזבה יתומיך אני אחיה עשה בשביל אלמנותי אמר לה (ירמיהו מט, יא) ואלמנותיך עלי תבטחו נח נפשיה דר' שמעון בן לקיש והוה קא מצטער ר' יוחנן בתריה טובא אמרו רבנן מאן ליזיל ליתביה לדעתיה ניזיל רבי אלעזר בן פדת דמחדדין שמעתתיה אזל יתיב קמיה כל מילתא דהוה אמר רבי יוחנן אמר ליה תניא דמסייעא לך אמר את כבר לקישא בר לקישא כי הוה אמינא מילתא הוה מקשי לי עשרין וארבע קושייתא ומפריקנא ליה עשרין וארבעה פרוקי וממילא רווחא שמעתא ואת אמרת תניא דמסייע לך אטו לא ידענא דשפיר קאמינא הוה קא אזיל וקרע מאניה וקא בכי ואמר היכא את בר לקישא היכא את בר לקישא והוה קא צוח עד דשף דעתיה [מיניה] בעו רבנן רחמי עליה ונח נפשיה.
קודם כל תודה על הברכות והמברך יבורך
אם לא תבין אשמח להסביר. חלילה לי מלהכעיס מישהו ואני לא מתרגש מזה שלא מגיבים לי.
עצוב לי שיש אנשים שמטנפים בפורום הזה אבל זה לא בידי.
אגב החברותא שלי בגמרא לא רואה עין העין את מה שאני רואה וזה בסדר.